czwartek, 12 marca 2015

Pieluszki Life Baby`s - aktualizacja

O nowych pieluszkach Life Baby`s pisałam tutaj .

Niestety tak, jak się spodziewałam, tylko pierwsza partia była taka super, ale nie myślałam, że zepsują się tak szybko, bo chociaż cena nadal pozostała atrakcyjna, to jakość pieluszek znacznie spadła.
Co prawda, nie zdarzyło się, aby przesiąkały i zapach nadal mi nie przeszkadza, ale proszę zwrócić uwagę na pasek chłonny, który znajduje się wewnątrz pieluszki, chyba każdy wie, gdzie on powinien się znajdować, a gdzie się znajduje w tym przypadku. W całej paczce może pięć pieluszek miało pasek na swoim miejscu, reszta pieluszek wygląda tak:





Nie wiem, dlaczego, ale nadal są to ulubione pieluszki mojego syna :/

Idąc za ciosem postanowiłam spróbować kolejnych pieluszek i zakupiliśmy w pobliskim Rossmanie pieluszki Babydream.
Moim zdaniem są fatalne, Kostek ich nie cierpi i próbuje ściągać, mam wrażenie, że jest w nich ciągle wilgotno i odparzają.W tym przypadku zapach zdecydowanie mi przeszkadza, fuj.....
nigdy już ich nie kupię....

Zdecyduję się jeszcze wypróbować Dadę i Toujours z Lidla, ale mam wrażenie, że powrócimy do oryginalnych Pampersów....



7 komentarzy:

  1. Ja już nie testuje. Odkąd Gabi dostała uczulenia na granulat zawarty w Babydream dałam se spokój. Only pampers.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja sprobowalam wszystkie i z calego serca polecam Ci Tesco Loves Baby- sa genialne. Kup na probe, sa tanie, gwarantuje ze bedziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach jeszcze te z Tesco, ok, spróbuje :)

      Usuń
    2. My tez używaliśmy tych z tesco loves baby. Są super i przy kolejnym dziecku tez bede ich używać.

      Usuń
  3. Ja polecam dada' są super

    OdpowiedzUsuń
  4. no popróbujemy, ale wiem, że ile matek, tyle opinii, wczoraj spotkałam sąsiadkę z paczką pieluszek z Rossmana, używa od dawna i jest mega zadowolona, a ja w życiu nie kupię....

    OdpowiedzUsuń
  5. my uzywamy zamiennie dade 4+ i pampers 4 lepsze sa pampers moim zdaniem ale na dade tez jakos nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń