środa, 4 lutego 2015

T-shirty na lato

O! Chyba Wiosna idzie :)
Rozpoczyna się czas prezentowania nowych, wiosennych kolekcji, bardziej i mniej sławnych projektantów, sieciówek, niszówek....
Czy znów zobaczymy wszystko takie same w zawrotnie nieprzystępnych cenach? 
Czy zakupy ponownie wykonam tylko palcem po monitorze?
Niestety większość polskich projektantów, których chciałoby się wspierać ma ceny na mój gust zbyt dalece wygórowane. 
Trochę żal się robi, kiedy widzisz wielkimi literami świecące hasło Wyprzedaż 70%!!!! wow, wchodzisz, patrzysz i co? hmmm, rzeczywiście, ale bodziak za ponad 100 zł? no thanks ...:/
Pomimo cennych rad doświadczonych blogerek, które tworzą całe posty na temat oszczędzania dzięki zakupom drogich, oryginalnych ubranek, to ja mówię Nie! Mnie na takie oszczędzanie po prostu nie stać. To znaczy bez przesady, że nie stać, może po prostu szkoda.
Wystarczają, zadowalają i satysfakcjonują mnie zakupy w SH, tam przekonują mnie do siebie nawet sieciówki za parę zeta.
Plamy i dziury nie unikniesz...
Nawet nie wyobrażam sobie jak byłabym zła za ślady marchewki na takim bodziaku z jakiegoś showroomu, jakbym latała za moją Kostką byleby gleby nie zaliczył w ślicznych workowatych spodenkach...
A przecież brudne dziecko, to szczęśliwe dziecko :) 


T-shirty na lato

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz