środa, 18 lutego 2015

10 ulubionych tekstów, które usłyszałam w ciąży.

http://www.homemadelemonade.pl/zdjecia-w-ciazy/

1. wiesz, że trzeba hartować piersi?

    TAK! wystawiam je na mroź jak tylko jest na minusie.

2. po ciąży to wszystkie włosy ci wypadną i zęby.

    TAK, wiem, po pierwszej też wypadły, ale na szczęście mam zapasowe.
.
3. śliwki są dobre na zaparcia.

    TAK, wiem to już nie tylko ja, ale także połowa centrum handlowego.

4. chyba znowu chłopak, bo ładnie wyglądasz, albo może i dziewczyna.

     yyyyyyyyyyyyyy...

5. będziesz brała znieczulenie?

    TAK i jeszcze frytki do tego, uwielbiam planować porody, są takie przewidywalne :/

6. Oj, ale już urosłaś.

    Oj, ciekawe dlaczego...

7. masz rozstępy?

    o hemoroidy i nietrzymanie moczu też zapytasz?

8. no widzę się powodzi....

    no to jest Hit, na początku nie wiedziałam o co chodzi, ale okazuje się, że w tych czasach 2 dziecko to, albo patologia albo się powodzi.

9. możesz pić w ciąży caca cole? jeść ser pleśniowy? lody?

    a kto mi zabroni?

10. musisz się teraz dobrze odżywiać.

      no tak, bo wcześniej nie musiałam.

Dziękuję :)

5 komentarzy:

  1. uwielbiam takie teksty i chętnie dorzucę swoje "top":
    1/ale to wpadka prawda?? nie..hm.. no tak teraz się nie przyznasz
    2/ale masz fajnie, też bym sobie posiedziała przez rok w domu i odpoczęła
    3/który to tydzień?kurde chyba masz za mały/za duży brzuch, napewno jest wszystko ok z dzieckiem?
    4/ pewnie chciałabyś parkę ale i tak napewno będzie drugie tej samej płci bo moi znajomi wszyscy tak mają
    5/ jak to,chcesz dwóch chłopaków??ja też chciałam a mam dwie córki więc dla odmiany życzę Ci dziewczynki (mam synka pierwszego)
    6/ i tekst hit od męża (zaznaczam,że to miał być żart) czy jestem już gruba? kochanie a jak masz wyglądać w ciąży-chciałabyś była ładna i szczupła??przecież już raz przez to przechodziłaś więc powinnaś wiedzieć jak wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 7/ który to tydzień?? a ile już przytyłaś?
    8/ ciekawe która z nas będzie grubsza? (koleżanka też jest w ciąży ale kuźwa czy to jakieś zawody)?
    a tekst który mnie rozbawił na maksa, to jak byłam w 7 tyg i wpadli znajomi, nie chciałam ściemniać i jak koleżanka zapytała czy nie piję dlatego,że jestem może w ciązy powiedziałam,że tak i usłyszałam "no tak od wejścia mi się wydawało, bo masz na sobie luźną bluzkę jakbyś chciała coś ukryć i jakaś wzdęta mi się wydawałaś więc się domyśliłam bo już widać dlatego zapytałam" - dodam,że teraz połowa ciąży za mną i przytyłam 4 kg a brzuch dopiero zaczął się pojawiać i sporo osób nie wierzy jak mówię,że jestem w ciązy więc koleżanka miała chyba rentgena w oczach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe, spoko, no myślę, że takich hitów jest jeszcze więcej ;) a koleżanka powinna dorabiać jako 100 % test ciążowy ;)

      Usuń
  3. Wszystkie punkty które wymieniłaś słyszałam tyle razy, że chyba też stworzę taką kolejną listę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie chyba będzie ciąg dalszy ;)

      Usuń