środa, 28 stycznia 2015

sweet dreams


Uwielbiam, kiedy moje dziecko śpi, nie tylko dlatego, że mam wtedy ciszę, spokój i kilka chwil tylko dla siebie, ale też dlatego, że bije wtedy od niego taki spokój. 
Uwielbiam robić mu wtedy zdjęcia, nie tylko dlatego, że się nie rusza, ale też dlatego, że jest wtedy taki niewinny. 
Kiedy moje dziecko śpi spokojnie, wiem, że czuje się bezpiecznie, jest mu dobrze, czasem kładę się z nim i patrzę na niego, często śpi w moich ramionach. 
Najpiękniej wygląda, wtedy, kiedy uśmiecha się przez sen...
Kostek ma w dzień jedną drzemkę i nie zapowiada się, że w najbliższym czasie zostanie ona wyeliminowana. Sam się o nią upomina i potrafi ona trwać 3h!!! ale zazwyczaj budzę go deszczem pocałunków tak po 2h, żeby wieczorem dał żyć :)





6 komentarzy:

  1. ja również lubię patrzeć kiedy mój synek śpi - jest takim niewinnym aniołkiem (przeciwieństwo strusia pędziwiatra po przebudzeniu) i również 3h nam się zdarzają ale wtedy już mi za nim tęskno :) czasami pozwalam w nocy przejść mu z łóżeczka do nas do łóżka i uwielbiam jak się we mnie wtula..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kostek też zazwyczaj w środku nocy ląduje pomiędzy nami, ale wszyscy to lubimy ;-) poza tym przesypia spokojnie całe noce :-)

      Usuń
  2. 3 pluszowe misie ;) słodziaki, z czego jeden wyjątkowo rozkoszny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skad taka piekna posciel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiorino. pod ostatnim zdjeciem jest link :-) jest dwustronna.

      Usuń