poniedziałek, 19 stycznia 2015

Pieluszki Life Baby`s



Pojawiły się nowe na polskim rynku:


             



Nigdy nie robiłam żadnych testów, a od urodzenia Kostek był wierny pieluszkom Pampers. Najpierw Premium Care, a potem zwykłym Active Baby, zawsze czychaliśmy na jakieś promocje i kupowaliśmy na zapas. Gdyby nie to, że dostałam od Klubu Life Style kupon na nowe pieluszki dostępne tylko w sieci SuperPharm, pewnie nie zdecydowałabym się na ich wypróbowanie. Jednak cena mnie podkusiła, bo wraz z kuponem za 46 sztuk pieluszek "5" zapłaciłam 19,99 zł.

19,99:46=0,43

bardzo fajna cena :)

Ja większej różnicy nie zauważyłam, więc chyba są ok, nie mogę ich ani skreślić, ani powiedzieć, że są jakieś super, zapięcie jest ok, chłonność ok, wykonanie ok, są elastyczne, nie przeciekają, no i plus za cenę. Kostek dałby plusa za nadruk misia, bo bardzo mu się podoba :) 
a ja malutkiego tylko plusa daje Pampersom za to, że jak są zasikane, to mam wrażenie, że pachną  ;)




10 komentarzy:

  1. Nooo to duży + za tę cenę. My też póki co tylko pampersy, ale chyba warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez kuponu 29,90 to i tak dobrze, ciekawe jaka będzie cena regularna...?

      Usuń
  2. ja czasami jak nie ma promocji na pampersy kupuję dady i są również niezłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdania są bardzo podzielone, jedni zachwalają mi Dady, drudzy wręcz przeciwnie te z Lidla, a jeszcze inni te z Rossmana, ja nie mam zdania, bo nie próbowałam :/ ale może czas zacząć próbować!!!!!! ;)

      Usuń
  3. Nie słyszałam o tych pieluchach, ale spróbujemy dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas bardzo uczuliły no i ten chemiczny zapach... zdecydowanie na NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj no zapach rzeczywiście nie zachwyca, ale aż tak nie przeszkadza :) u nas bez uczulenia, ja nadal mogę je polecić :)

      Usuń
    2. Z chemiczny zapachem spotkałam się u Dady jak i jak się wytęży węch również w oryginalnych Pampersach. U Nas też bez uczuleń

      Usuń
  5. Ja natomiast odradzam. Wkład chłonny (ten niebieski) był na swoim miejscu w co 5 pieluszce. Zapach brzydki i niestety przeciekały, synek co rano budził się z mokrą piżamką:-( za ta cenę lepsze są pieluszki dada lub tesco baby love.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, w kolejnych partiach, chłonny wkład prawie nigdy nie był na swoim miejscu, a czasem nie było go w ogóle :( nigdy natomiast nie przeciekły i nie wiem dlaczego są ulubionymi pieluszkami mojego syna....niestety potwierdziły się moje obawy, że a początku jest super, a potem coraz gorzej....:( teraz mamy te z Rossmana, ale szczerze, to chyba wrócę do oryginalnych Pampersów....

      Usuń