sobota, 10 stycznia 2015

kostium na Bal

Już niebawem w żłobku odbędzie pierwszy Bal Przebierańców z udziałem mojej Kostki, no i co za tym idzie kostium dla niego. Oczywiście odpadają wszelkie gotowe kostiumy dostępne w sklepach i wypożyczalniach. Postanowiłam, że zrobię ten kostium sama :D
Po pierwsze jestem głodna tej satysfakcji, a po drugie - oszczędność. Poza tym, w naszym przypadku odpadają wszelkie dodatki i nakrycia głowy, kostium musi opierać się na ubiorze.
Kilka pomysłów od razu zaświeciło mi w głowie, ale  postanowiłam poszukać dodatkowych inspiracji i poszperać w Internecie. No i nie mogłam się powstrzymać, muszę się tym podzielić. Znalazłam kostiumy mega pomysłowe i mega dziwne. zachwycające i przerażające. Jeśli macie jakieś fajne pomysły, to będę wdzięczna, a efekt na pewno Wam pokażę ;)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz