piątek, 28 listopada 2014

Kochany Święty Mikołaju.....

Kochany Święty Mikołaju, ponieważ mój syn nie potrafi jeszcze pisać, ba, on nawet jeszcze mówić nie potrafi,
to decyzje prezentowe podejmuję JA!
jego gust upominkowy również kreuję JA!
lubi to, co lubię JA! :)
i czerpię z tego ile się da, bo wiem, że już niedługo zaleje mnie fala obrzydliwych zabawek typu "śmieciaki", których nigdy bym sama nie kupiła, ale które zapewne będą największym marzeniem mojego syna :/


Jednak dopóki władza jest w moich rękach, to:


Kochany Święty, oto Nasza [czyt. moja ;) ] lista życzeń:




1. tu 2. tu 3. tu 4. tu


5, 6 np: tu



książki tu




8 komentarzy:

  1. Oooo, matrioszke też mamy (mama ma) w planach, tylko że będą to chyba sowy :)
    Pozycje książkowe też bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja myślę, że ten popper świnka będzie hitem, nie mogłam się powstrzymać i już do nas leci :)

      Usuń
  2. a ja polecam Ci pociąg szczeniaczka fisher price - rewelacja, nasz 17 miesięczny synek uwielbia go i wszędzie za nim biega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z jakiej firmy masz bidon dla Kostka taki z pszczolka o ile sie nie myle ;p bo tez chce taki zakuic :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kupowałaś już Kostkowi kozaki na zimę?? jeżeli tak to jakie? chętnie bym przeczytała post o stroju na zimę bo często się inspiruję Twoimi pomysłami a nie mam pomysłu na buty czy spodnie,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotuje coś na temat zimowej garderoby ;-)

      Usuń