czwartek, 27 listopada 2014

body nad bodami

Nie wiem, jak to się stało, ale nawet się nie obejrzałam, a mój syn od roku chodzi w tym samym body.
Zlitowałam się i zapakowałam wysłużony ciuch dla następnych, bo aż głupio mi się zrobiło :/
To wąsiaste body z Kappahl było z nami przez 12 miesięcy.
Od luźnego body o przydługich i podwiniętych rękawach, po obcisłe z rękawem 3/4 :)
Jednak wciąż się dopinało i nie opinało.
Oczywiście biorę pod uwagę również szczegół taki, że w praniu się rozeszło, ale mimo wszystko...
Szacun!

1 komentarz:

  1. Takie są ubranka z Kappahla :) Polcia też nosi legginsy rozm.62! i 68 (te nawet mają jeszcze zapas) a sama mierzy już ok 80cm :) i też aż trudno mi w to uwierzyć... Fakt, że drobinka ta moja Poleczka, ale mimo wszystko te ubranka chyba z nią rosną ;)

    OdpowiedzUsuń