czwartek, 24 kwietnia 2014

Umiemy pijemy chodzimy siedzimy mówimy

czy niektóre mamy na prawdę wcześniej nie potrafiły same tego robić?
trzeba pamiętać, że dziecko jest odrębnym, samoistnym bytem
trzeba pomóc mu to zrozumieć
a tego typu teksty raczej nie pomogą....

już trzymamy sztywno główkę
potrafimy sami siedzieć
już pijemy z kubeczka
umiemy siusiać na nocniczek
mówimy mama i tata

Serio?.....

przecież to nawet brzmi śmiesznie ....

To wasze dziecko już to potrafi Piotruś, Ania, Zosia, Stasiu....
Wy potrafiłyście to już dawno, mam nadzieje....

a dzisiaj w piaskownicy dziewczęco :)

1. pewien chłopiec zwrócił się do mnie:
- dziewczynko, czy mogłabyś zabrać tego malucha?
hmmmmm

2.  wszyscy mówili do Kostka dziewczynko, chyba przez chustkę :/

i o ile to pierwsze jestem w stanie zrozumieć ;)
to drugie już mniej.






iwulka

5 komentarzy:

  1. Że tak niedyskretnie zapytam, czy chustka to prezent od Anny M. ? :) Przez jej bloga trafiłam na Wasz i tak pytam z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, nie, od Ani dostałam książkę " Kuchnia filmowa" :-) bardzo fajna.

      Usuń
  2. Witam!! jestem pod wrażeniem Twojego matkowania i podejścia do wychowania Kostka.Pozytywnym i rozsądnym. Normalnym traktowaniem małego Człowieczka!!!
    Super!! Choć jestem bardzo dorosłą mamą ( od stycznia już nawet babcią ) właśnie
    taką samą formę wychowywania popełniałam. Synowie dorośli, ale na każdym kroku
    otrzymuję pochwały co do ich wychowania.Wcześniejszy post z gołymi stópkami
    w ogóle do podpatrzenia.Jeśli nam jest ciepło, dziecku będzie tak samo.
    Szkoda tylko,że mój Antoś ma zawsze na głowie pieluchę,żeby go nie zawiało :(
    Cieplutkie pozdrowienia dla Synka i Wzorowej Mamy, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za komentarz, szczególnie bardzo, że od doświadczonej mamy, bo przede mną jeszcze długa droga :)

      Usuń
  3. Dobra chustka nie jest zła ;) a Wasza podoba mi się bardzo bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń