środa, 23 kwietnia 2014

gołe stopy

temperatura  25 C, ja rozpoczęłam sezon japonkowy, a Kostka pierwszy raz na krótki rękaw i na gołe stopy.
fakt, że mamy kwiecień, ale termometr nie kłamie, gdybyśmy mięli lipiec w kalendarzu wszystko byłoby ok, no ale mamy kwiecień brrrrr.....
wychodząc z domu już wiedziałam, że oberwie mi się jakimś komentarzem za te stopy.
oczywiście i tym razem nie zawiedliście mnie kochani, doświadczeni, najmądrzejsi emeryci.
przemiły, uroczy pan, aż się wzdrygnął
- gołe stopy?
- proszę pana jest 25 C, chyba nie zmarznie...
- ale wie pani takiemu małemu to trzeba chociaż skarpeteczki założyć.
- ale dlaczego, jak jest tak gorąco?
- bo tak!

...albo

- bo ziemia się jeszcze nie nagrzała
- ale on jeszcze nie chodzi
- ale ciągnie...z dołu :/




iwulka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz