wtorek, 25 lutego 2014

w domowym zaciszu

Moje pytanie, które sama sobie zadaję brzmi: Czy dzieciom potrzebne są te wszystkie piękne drewniane zabawki, drogie buciki, ręcznie szyte kocyki, kolorowe książeczki, wymyślone zawieszki itp., itd.? Nie, oczywiście, że nie...Dzieciom potrzebna jest jedynie uwaga i miłość rodziców <3. Dziecko może bawić się łyżkami, pokrywkami, pudełkami i przede wszystkim własną wyobraźnią. My, mamy zaspokajamy swoje żądze posiadania pięknego wmawiając sobie, że jest to najlepsze dla naszych dzieci i one tego potrzebują i uwielbiają. Hahaha, myślicie, że ja temu nie uległam? No jasne, że uległam.....Jak można się oprzeć? I przeglądając te wszystkie Wasze blogi, tylko karmię się chęcią posiadania....Nie na wszystko stać, nie wszystko urzeka, nie wszystko wydaje się praktyczne. Kącik Kostki jest w sypialni rodziców, łóżeczko, komoda, regał z półkami. Ot taki zwykły, prosty kącik młodego kawalera......









iwulka

6 komentarzy:

  1. iwulka spojrzyj w bloga Ani Muchy, zostawiła Ci niespodziankę:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie też to chciałam napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, dzięki bardzo za informację dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kącik! Batdzo podoba mi sie komoda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) zwykła Ikea, jak większość w naszym mieszkaniu. Mamy blisko :-)

      Usuń
  5. Mniej znaczy więcej, tego się trzymam. Nie potrzebne nam te wszystkie gadżety, które nas otaczają. Musiałam dorosnąć żeby zrozumieć, że koleżanki które mają więcej np. ciuchów wcale nie są lepsze ode mnie i fajniejsze, a zazdrość do niczego nie prowadzi. Dzisiaj w dorosłym życiu świat postrzegam inaczej, inne wartości są dla mnie cenne, ale jedna od zawsze jest ta sama: nie żałuj czasu dla tych którzy go dla ciebie mają i którzy cie kochają. Z przykrością patrzę jak dzieci od najmłodszych lat obdarowywane są najdroższymi zabawkami, które później lądują szybko w kącie, są wprowadzane w komputerowy świat z którego później nie mogą się wydostać..
    Żadna rzecz na świecie nie zastąpi kontaktu z rodzicami, poświęcenie dziecku czasu i uwagi jest najcenniejsze..
    Pozdrawiam ;)
    Werka

    OdpowiedzUsuń